A Metropolitan Főiskolával kapcsolatos tanulmányok (anno Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, BKF)
Ők is MET-esek – Metropolitan Főiskola
Közösségi közönség – városok és országok az online térben, különös tekintettel a vírusvideókra (Papp-Váry Árpád Ferenc)
Country Slogans and logos findings of a benchmarking study (Papp-Váry Árpád Ferenc)
Az arculat szerepe az országmárkázásban – Országnevek, országszlogenek, országlogók (Papp-Váry Árpád Ferenc – Gyémánt Balázs)
Turizmusmarketing esettanulmányok - Országimázsépítés a marketingkommunikáció segítségével: Izrael (Akadémia Kiadó, Papp-Váry Árpád Ferenc – Gyémánt Balázs)
Diploma előtt – Mit tanultam az iskolában?
Sikeres szakemberek mesélnek arról, az egyes marketing- és/vagy kommunikációs képzésekben mit tanultak meg és mit nem.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.