Mindig megörülök, amikor valami budapesti dolgot látok külföldön. A diplomamunkámat országmárkázásból írtam és sokat foglalkoztam desztináció marketinggel. Épp a new yorki hotelből léptem ki, amikor megállt előttem az egyik new yorki sárga taxi egy hatalmas Budapest felirattal a tetején.
Nem a Budapest turisztikai promóciójáért felelős társulat rendelte meg a reklámot, hanem az American Airlines reklámozza így az új Budapest-New York, vagy az ő esetükben New York-Budapest közvetlen járatot.
A nagy manhattani metrótúrám közben a Grand Central Station-nél az egész állomást kiposzterezte az American Airlines. Az összes új útvonalát népszerűsíti, köztük a mi kis fővárosunkat is. Cserébe akár mi is telematricázhatnánk a kisföldalattit New York-os hangulatképekkel…
Az egyik metrószerelvényt pedig a brazil turisztikai hivatal matricázta fel. Aki beszáll a vasdobozba a Copacabanan érezheti magát egy perc alatt. Homok padokon ülünk, kinézve pálmafákat és a tengert látjuk, a fejünk felett pedig sok apró tévén mutogatnak izgalmas brazil videókat. Zseniális ötlet! Desztináció menedzsmentből jeles!
Egy korábbi utazási promóció szintén New Yorkban ugyanazon az útvonalon a Grand Central Station és a Times Square között. Akkor az American Airlines matricázta fel a metrószerelvényt!
A bejegyzés trackback címe:
https://balazsutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr468102140
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ratkai János 2011.06.09. 16:32:04
Naggyonjó !!!! Ez kell,ez egy jól kitalált, hatékony marketing megvalósítás!!! Mennyivel jobb érzés a metró szerelvényeken ilyen képeket nézegetni!!! Wow!!!!