Ez a legszürreálisabb WC, ahol valaha jártam!

A világ legszürreálisabb WC-je London egyik legmenőbb éttermében, a sketch-ben van!

img_3909-photo-full.jpg

Nagyon izgatott voltam, amikor sikerült a londoni sketch étterembe helyet foglalnom. Szuper design, izgalmas ízvilág, művészi szürreális hangulat fogadott. Erről a gasztro és design orgiáról írtam egy élménybeszámolót.

p1290675_2.JPG

Az ilyen menő éttermeknek általában egyszerű, semmitmondó mosdójuk van. Azért mész oda, hogy elvégezd a dolgod, nem feltétlenül élményt akarsz ott gyűjteni. Sőt, örülsz ha eseménytelen az ottléted!

- Azonnal menj ki a mosdóba! 

- De, nem kell! 

- Nem baj, akkor is menj ki! 

img_3950-photo-full.jpg

Kimentem és vissza sem akartam menni az étterembe. Nem hittem a szememnek. A fehér lengőajtó túloldalán ott volt a jövő. Lépcsősor vezetett egy barlang két oldalán egy scificből ismert világba, a fehér kapszulákhoz. Senki nem volt ott rajtam kívül.

Olyan, mintha dinoszauruszokat keltetnének a hatalmas tojásokban! 

p1290684.JPG

Egy bájos női hangra lettem figyelmes, aki akcentusos angollal annyit mondott, hogy "THIS TOILET IS FREE!", vagyis ez a mosdó szabad. Beléptem a kapszulába és eszembe jutott, hogy az űrállomáson az asztronauták is ilyesmiket használnak, csak ott porszívók vannak, hogy a zéró gravitációban ne lebegjen körülöttük semmi. 

img_3904-photo-full.jpg

Kellemes zene szólt, led fények világítottak. Akármennyire is csalogató volt a környezet, csakazért sem kellett "mennem". A fantáziám viszont beindult. Lehet, hogy lefagyasztanak és majd ötszáz év múlva fogok csak felébredni? Vagy időutazáson fogok részt venni a kapszulában? 

Akármennyire is szerettem volna, de nem tudtam kipróbálni a wc-t, egyszerűen nem kellett. 

Mindenesetre öblítettem, nehogy valakinek odakint majd magyarázkodnom keljen, hogy én csak nézelődtem, nem kakiltam és azért nem húztam le. 

p1290682_2.JPG

Mint aki egy múzeumban nézelődik, szemügyre vettem a hatalmas tojásokat. Benéztem a piszoárokhoz is, ahol a koromsötétben a fotocella azonnal érzékelte az érkezésem, így beindult a vízesés. A plafontól kezdett el lüktetni a mélybe a víz, hangeffektekkel tarkítva. Nem csőtörés volt, csak automata wc lehúzó van, ami olyan érzést keltett, mintha a természet lágy ölén egy eldugott vízesés mellett pisilnél éjszaka.  

img_3912.JPG

A fiúk balra, a lányok jobbra mennek és válogathatnak a tojások között. Kezet mosni és szelfizni a tojásokon kívül lehet. Kezet mostam, pedig nem is használtam semmit, de megint csak azért, nehogy megszóljon valaki.  A vacsora végén visszatértem fotózni, de az "ihlet" még mindig nem jött meg.

Elhagytuk az éttermet, a következő sarkon pedig megjött az "ihlet". Végül egy jellegtelen, unalmas mosdóban végeztem el a dolgom.

 

Élménybeszámoló az étteremről és menüről ebben a posztban!

 

CSATLAKOZZ A FACEBOOKON, INSTAGRAMON ÉS YOUTUBEON!

the_1.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balazsutazik.blog.hu/api/trackback/id/tr9813510001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

commentes nikk 2017.12.19. 14:17:50

Hú de kéne egy ilyen tojásklotyó!

Alick 2017.12.19. 18:07:48

Gondolom itt már három kagyló volt (mint a Pusztító-ban), nem holmi vécépapír. :)

Instagram

Szállásfoglalás

Booking.com

Címkék

Airport (4) Amerikai Egyesült Államok (17) Anglia (5) art (17) Art is Business (4) athen (3) Ausztria (4) Ázsia (6) a világ leggiccsesebb naplementéi (3) a világ második legjobb állása (12) Balázs utazik (4) beach (6) Berlin (14) biztonság (3) bor (3) Budapest (11) budapest (3) business lounge (3) club med (7) cool (11) costa (10) covid (10) cruising (3) desztináció marketing (3) disneyland (3) dubai (3) Ecuador (3) elnökválasztás (3) Európa (3) feelaustria (3) Finnország (4) Florida (4) food (3) foto (9) franciaország (10) Galapagos szigetek (3) gasztro (15) GermanyAwaitsYou (3) görögország (10) hajó (12) hotel (7) Ibiza (4) Japán (4) Kalifornia (4) karácsony (3) karácsonyi ajándék (6) karib szigetek (17) Kína (5) London (13) London2012 (5) Los Angeles (3) Magyarország (11) Malmo (3) mauritius (9) Miami (7) Miami Beach (4) Mikulás (7) Motto (3) museum (3) naplemente (6) Naxos (3) Németország (20) New York (12) NEW YORK (6) New York City (4) nyaralás (3) oasis of the seas (16) Olimpia (4) Origo (4) Őrség (4) Őrségi Nemzeti Park (3) párizs (5) Peking (5) Press (40) provence (5) rádió (3) Reggeli (3) repülés (10) repülőtér (4) roadtrip (3) Rovaniemi (3) royal caribbean (18) RTL Fókusz (6) RTL KLUB (10) Sajtó (28) sajtozsemle (30) Samsung (6) Samsung Global Blogger (8) Spanyolország (7) Spektrum Home (3) st. john (3) st. martin (4) strand (4) Svajc (4) Svédország (3) Szingapúr (3) sztárok nyomában (4) tenger (3) tengerihajó (3) Tokio (3) Tokyo (3) Törökország (3) USA (33) utazás (10) utazas (48) video (47) Washington (4) Washington DC (3) where the hell is matt (3)
süti beállítások módosítása